Yiğit'in Günlüğü

Yiğit ve annesinin hayatından kısa kısa..

Yiğit 16 aylık

Temmuz 14, 2009


Evet yürüyor artık. 15.5 aylık iken başlayan yürüyüş serüvenimiz devam ediyor. Yine de ben heyecanla takipteyim, çünkü her an düşebiliyor. Sol ayağını iyi basamıyor olması, düştüğü yerden kalkması konusunda beceriksizliği beni tetikte tutuyor. Dünya için küçük, Yiğit için büyük bir adım. Ben bu konuda yazılmış onca yazı okumama, doktordan bekleyin diye duymama rağmen, büyük bir endişe içindeydim. Anne olmak öncelikle endişe etmek demekmiş, öğrendim. Anne olmak bebeğin için en iyisini istemek, her an takipte olmak, okumak öğrenmek, gözlemek demekmiş, öğrendim.
Bu satırları yazarken neden blog yazmaya başladığımı da düşündüm. Öncelikle gezicini olarak hoşuma giden yerleri yazmaya başlamıştım. Daha sonra Yiğit ile birlikte Yiğit'in günlüğüne başladım. Hamilelik döneminde ve doğumdan sonra vakit oldukça blogları okudum, bilgilendim. Ben de hem Yiğit oğluma bir anı kalsın, hem de daha sonra kendi yazar diye bu blogu da oluşturdum. Hem güzel arkadaşlarla tanıştım hem de Yiğit'in yeni oyun arkadaşları oldu. Çok güzel vakit geçirdik, çok şeyler paylaştık, çok şeyler öğrendik. Yiğit'in yürümesini benim kadar sevinçle karşılayan tüm arkadaşlara da teşekkür ederim. İşte bu yüzden iyi ki yazmışım bu satırları diyorum ...

okuma konusu. çocukları fazla kilolardan korumak için sağlık kılavuzu hazırlandı.

12 yorum:

gullesu dedi ki...

yerim ben onu yaa maşallah çok tatlı:))

Belkıs dedi ki...

Bu tetikte olma işi nedendir bilemedim hiç bitmiyor. Ece çok oldu yürüyeli ben hala amanda kayacak ah dur düşecen şeklinde hep peşindeyim. Zaman zaman kendimi eleştirip çocuğu rahat bıraksamda kısa bi süre sonra kendi halime dönüyorum. Bir ehlileştiremedim kendimi bu konuda yani. Buda galiba anne olmanın bir sonucu.
Çok tatlı olmuş Yiğit oğlan. Öperim bu küçük adamı ben :)

Naile dedi ki...

nasıl da seviniyor yerim ben seni, maşallah.

Burcu dedi ki...

piti piti nasıl da güzel yürüyor maşallah..

MELİSANIN HATIRALARI dedi ki...

bebeklerin ilk dişlerini ,ilk adımlarını ve yürümelerini takip etmek nasıl büyük heyecan şaşkınlık oyle değil mi..
Yiğit çok tatlı yürüyor..biz annelr her zaman sırtını sıvazlayıp ,ellerinden tutup destek veren olacagız onlarda guvenle yürümeye devam edecekler.

xxx dedi ki...

gözün aydın. bak üzülmene sebep yokmuş, herşey zamanı gelince oluyor. Merak etme hiç, bir kaç hafta içinde elini tutmanı istemeyecek koşacak adeta.. darısı diğer ilklerinin başına..

Kıvır Anniş dedi ki...

kendide yazar düşüncesi beni de çok heycanlandırıyor doğrusu.Düşünsene biz okumaya başlıyoruz onları ne güzel :) yürümeye başamasına çok sevindim.sevgiler

Filiz Morkoç dedi ki...

Gorkicim, biz daha dün hamilelik haberlerimizi vermiyormuyduk birbirimize ya? ne zaman büyüdü bu kuzular? ne zaman yaşlandık biz?

YesilErik dedi ki...

Cook tatliiii. Masallah. Gozunuz aydin diyelim :)

gezicini dedi ki...

sevgili gullesu,
sevgili belkıs,
sevgili naile,
mesajlarınız için teşekkür ederiz. tüm çocuklara sağlıklı günler diliyorum.
sevgiler
gorki

gezicini dedi ki...

sevgili burcu,
sevgili meral,
sevgili esra,
dilekleriniz için ve buraya yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.
sizin miniklere de sevgiler:-)
gorki

gezicini dedi ki...

sevgili toprak ve annesi,
sevgili filiz,
sevgili yeşil erik( isminizi bilmiyorum, kusura bakmayın)
iyi dileklerinize ve mesajlarınıza teşekkür ederim. tüm bebişler sağlıklı ve mutlu olsunlar...
sevgiler
gorki