Yiğit'in Günlüğü

Yiğit ve annesinin hayatından kısa kısa..

Doğum günü partisi

Ocak 23, 2012

Ankara son yılların rekorunu kırmak üzere. Haftalardır kar kalkmadı. Aslında mutluyum bu durumdan, Yiğit ile birlikte karın tadını çıkarıyoruz. Geçtiğimiz hafta sonu cumartesi yağan karda mahsur kaldık, Selin'in doğum gününe gidemedik. Pazar günü ise hem eriyen karlar sayesinde, hem de eşimden stratejik destek alarak çıktık. Yiğit'in kuzeni Duru'nun doğum günü yerine sağ salim ulaştık. Doğum günü partisi için seçilen yer Oran Yolunda İlkbahar Mahallesinde bir Parti Evi. 3 katlı villa Parti evine dönüştürülmüş. Giriş katı aileler, alt kat ise çocuklar için hazırlanmış. Bi-Party House Parti evi gerçekten bu işi iyi yapıyor. Sahibi Bilge Hanımı ise daha önceden tanıyorum. O zamanlar bir yuva içindeydi, artık kendi yerinde bu işe devam ediyor. Güzel ve ferah bir yer, muhteşem bir kar manzarası vardı o gün de.
Yiğit  son derece sosyal bir çocuk olmasına rağmen kalabalıkta hiç sesini çıkarmadan oturuyor. Bana veya babasına gitmeyin yanımda oturun diyor devamlı. O pazar günü de öyle oldu. Parti, palyaço, kuzen, oyun, müzik vs hiç ilgilenmedi. Kendi köşesinde sadece oturdu. Biz de yukarıda ekrandan seyrediyoruz. Bir süre sonra ablalardan biri yanına geldi. Ben onu da oyuna davet edecekler zannederken kucakta yanımıza geldi. Bizim Yiğit oğlan aşağıda minderlerin üzerinde otururken ağlamaya başlamış. Partinin devamını bizim yanımızda geçirdi. Pasta seremonisine katılmadan, erkenden oradan ayrıldık. Bir pazar günü de böyle geçti.
Not. Bi-party House Parti Evi ile ilgili bilgi almak isteyenleri gezicini bloguma beklerim. Sevgiler :-)

2 yorum:

Seda dedi ki...

Doğum günü kutlu olsun Duru'nun..Yiğit'in ağlamasının sebebi neymiş ki merak ettim?adı üstünde çocuklar işte,her an her şey olabiliyor :-)

Unknown dedi ki...

Çocuklar dönem dönem yapıyorlar ,zamanla geçer.Hatta sizi istemez yanında ...
Çocuk dünyalarında neler oluyor acaba , tepkiden çok nedenini merak ediyorum aslında ..
Ankara da olmayı çok isterdim şimdi, kar da oynamyı özledim :)