Yiğit'in Günlüğü

Yiğit ve annesinin hayatından kısa kısa..

Yiğit 27 aylık

Haziran 18, 2010

Zaman geçti buraya yazmayalı. Aslında haftalık olarak yazmak ve güncellemek istiyorum. Yine de her zaman olmuyor. Hayatta insanın istekleri ve gerçekleştirdikleri şeklinde iki farklı yer olmalı. Bu ikisini birlikte devam ettirebilmek önemli. Hayatta, sağlıklı ve mutlu olmak önemli aslında. Gerisi hikaye. 
Bizim haziran ayımızın hikayesi hızlı başladı, son zamanlarda benim hasta olmamla yavaşladı. Haziran ayı devamlı yağmurlu ve hatta dolu ile birlikte geçti. Ne olduğumuzu şaşırdık. Bir saat içinde günlük güneşlik hava birden bozdu, fırtınayla birlikte etrafı seller aldı götürdü. Bir tişört, bir mont, bir yağmurluk arasında geçirdik günleri. Ben kendime daha az dikkat edebildim, sonunda ateşimi 39.4 olarak gördük. Kendimi acilde buldum. Şimdi daha iyiyim ama ilaç almak zorunda kaldım. Hiç sevmem bu ilaç işlerini. Seneler önce sarılık geçirip hastanede serumla yatıp baygın düştüğüm zamandan bu yana ilaçla fazla işim olmamıştı. Artık mecbur kaldım. Şimdi iyiyim çok şükür.
Yiğit oğlum 27 aylık oldu. Mayıs ve haziran aylarının belirsiz havası onu da şaşırttı. Bir tişört ile dolaşırken yağan yağmura bir anlam veremedi. İki pazar önce yağan (deli) doluya arabada yakalandık. Yiğit arabada uyuduğu için ceviz gibi yağan doluyu görmedi. Bir önceki pazar günü ise Hamamönünde sabah kahvaltısındaydık. Yine yağmur altında kaldık. Öyle böyle derken haziranın sonuna geldik bile. Ankara Kalesi Festivaline az da olsa katılabildik. Eş dost gezmeleri yaptık . Yiğit oğlum kendisine hediye olarak gelen akülü kocaman arabayı çok sevdi. Arabayı koyacak yer yok ama olsun, Yiğit çok mutlu oldu. Bizim minyatür evimizin en iyi yanı kocaman bir bahçesi olması. Ağaçlardan erik yedik. Yiğit minik bisikletine bindi, kovalarla kum taşıdı, boşalttı. 
Ben de arada anaokullarına bakınıyorum. Oradaki çocukların arasında Yiğit bana o kadar küçük geliyor ki yine ve yeniden vazgeçiyorum. Bakalım artık seneye düşünelim diyorum. Aslında orada da çok mutlu olabilir, biliyorum.

6 yorum:

Burcu dedi ki...

Çok geçmiş olsun Görkemcim...

Ömer Tuna dedi ki...

çok geçmiş olsun

elif ada dedi ki...

Görkemciğim, çok geçmiş olsun. Yiğit nasıl büyümüş, nasıl tatlı olmuş. Özledik sizi. Keşke bir ara görüşebilsek

Defne dedi ki...

Görkem'ciğim, çabucak iyileşmeni diliyorum. Ha bir de Yiğit'in yüzündeki tatlı ciddi ifadeye bayılıyorum :).

gezicini dedi ki...

sevgili Burcu,
sevgili Ömer Tuna,
sevgili elif ada,
sevgili Defne,

hepinize tek tek çok teşekkür ederiz. en kısa zamanda tekrar görüşmek üzere.
sevgiler
gorki

Unknown dedi ki...

Sevgili Görkem Hanım merhaba,

Yiğit ile yaşadıklarınızı bloğunuzda paylaşıyor olmanız pek çok anne için yol gösterici. Ben de size bebeğinizin banyosu için faydalı bilgileri bulabileceğiniz bir site önermek istiyorum. www.ilkbanyokeyfi.com adresinde, bebeğinize banyo yaptırırken nelere dikkat etmeniz gerektiğinden, doğru su sıcaklık ayarına, bebekler için banyonun öneminden, banyo için gerekli malzemelere kadar bir çok önemli bilgiyi bulabilirsiniz.

Ayrıca siteyi ziyaret ettiğinizde bebeğinizin ilk banyo keyfi resimlerini yükleyip diğer katılımcılar ile paylaşabiliyorsunuz ve GROHE termostatik batarya almak için de hemen %15 indirim çeki alabiliyorsunuz. Bebeğinizi sağlık ve mutlulukla büyütmeniz dileği ile…

Sevgiler…