Yiğit'in Günlüğü

Yiğit ve annesinin hayatından kısa kısa..

come stai oggi?

Ocak 26, 2010


Ben bugünlerde iyi değilim, Yiğit oğlan da iyi değil. İkimiz de hastayız. Nezle, hapşırık, hafif ateş hali günlerdir geçmedi. Hatta babası da hasta. Bizim hasta olmamız sorun değil ama Yiğit hasta olunca ne yapacağımızı şaşırıyoruz. Yemek desen yemiyor. Taze meyva suları, sebze püresi, çorba derken denemediğimiz yiyecek kalmadı. Dışarısı ayaz olunca dışarı çıkmak da mümkün değil. Evde Yiğit ile tüm oyunları oynuyoruz. Bugünlerde favorimiz legolar, bisiklet ve resimdeki küpler. Yapıyoruz, bozuyoruz, yine yapıyoruz. Oyuncaklar, yap bozlar, kesme yapıştırma, boyama derken akşam oluyor. Evde son günlerde ikimizden başka kimse yok. Annem arada uğrayıp yemek yapıyor. O da olmasa ne yeriz hiç bilemiyorum. Anne olmak zor zanaat kardeş. Daha önce yıllarca çalışıp doğumla birlikte evde olan anne durumuna geçmek çok daha zor. Evde yemek, bulaşık, çamaşır, ütü (son zamanlarda yapamıyorum) temizlik ne bitiyor ne de tükeniyor. Benim çalışmam lazım, yoksa bu gidiş zor!
2010 yılından öncelikle sağlık, sonra mutluluk ve huzur ,sonra da bir ev diliyorum! Duy beni 2010 ! Senin çift rakamlı olduğuna güveniyorum :-)

13 yorum:

Sermin dedi ki...

Gorkemcim iyileşmediniz mi hala? yanlış anlama ama biz hepimiz sizden sonra (arda, emre, çınar) hasta olduk ertesi gün. aynı şekilde nezle, hapşırık, öksürük, burun tıkanıklığı. sen de bilemedin hastalığın bulaşıcı olduğunu sanırım. yoksa eminim ki bebiler geleceği için iptal ederdin. ben bir de yiğt oğlana üzüldüm. hasta hasta yorduk onu.
yine de o kadar hazırlık için teşekkür ederim. öptüm

gezicini dedi ki...

Sermincim,
öncelikle Çınar için geçmiş olsun.

bizden kaynaklanan bir problem olması bence az bir ihtimal. hemen ertesi gün olmaz ki. o gün çok soğuk ve kar yağışlıydı. belki üşümüşlerdir. bizim ev de fazla sıcak ve kuru. ayrıca o sabah Yiğit'in çocukların yanında hapşırdığını da hatırlamıyorum.

neyse, bize o sabah Yiğit'in durumu iyi görünüyordu. yoksa kimseyi hasta etmek gibi bir niyetimiz olamaz ki ?!

yine de keşke hiç olmasaydı. keşke tüm çocuklar sağlıklı olsalar!

senin nezdinde tüm çocuklara geçmiş olsun diyorum. inşallah hepsi acilen iyileşirler!

sinem dedi ki...

Çok geçmiş olsun Görkem ,evde olmak zaten bunaltıcı ,hele bir de hastalık varsa daha da bunaltıcı.Kışşt nezle,huuu sana diyorum hemen git Yiğit Oğlan'ın evinden kışşt:)

Naile dedi ki...

Görkem öncelikle geçmiş olsun. Bazen oğlumun yanında devamlı bulunamamaktan şikayet etsem de sürekli evde otursam çok zorlanırdım herhalde diye düşünüyorum çoğu zaman. O yüzden senin yaptığın iş çok zor biliyorum. Kolaylıklar diliyorum..

sevgiler..

Özden dedi ki...

Görkem çok geçmiş olsun, ay bu havalar böyle kırıp geçirdi herkesi...Üzüldüm valla Yiğit'e...öp benim için...

elif ada dedi ki...

Geçmiş olsun Gorkemcigim. Yigit oglan ne kadar buyumus, ne kadar tatli olmus. Op onu benim icin guzel yanaklarindan. Sevgiler
Umur & Ada

Bir annenin ise donme macerasi dedi ki...

Aile boyu hepinize gecmis olsun! Bizim evde yas kis minik beyler bol bol ihlamur icerler severse minik beye sizde verin! Varsa humidifer cok ise yarar (turkcesi buhar cihazimiydi? )

Ben 2010 yili dileklerinize katiliyorim umairim cok guzel bir yil olacak bu yil.

gezicini dedi ki...

sevgili sinem,
iyi dileklerin için teşekkür ederim. Yiğit oğlan iyi. son 10 gündür ben devamlı hastayım. kendime gelemedim.
teşekkürler!

sevgili Naile,
evde birlikte olmak hem çok güzel hem de çok zor. ben artık çalışsam bana iyi olacak. hayırlısı bakalım.
size de kolay gelsin.

sevgiler
gorki

gezicini dedi ki...

sevgili Özden,
ne oldu anlamadım ama evde hep beraber nezle olduk. baba-oğul-anne şeklinde devam ediyoruz. bakalım en kısa zamanda iyi günlere dönmek üzere.
sağolasın.

sevgili Umur,
Ada kıza bizden selam. biz daha iyiyiz. ben gerçi tam iyileşemedim ama. kızı da öp bizim için.
sevgiler
gorki

gezicini dedi ki...

sevgili anne,
ıhlamur nane gibi bitki çaylarını bizimki pek sevmez. doğrusu içecek olarak süt dışında birşey içmiyor pek. bu benim hatam oldu.
nemlendirici konusunda haklısınız. almak lazım bir tane.
yine görüşelim.

sevgiler
gorki

zeynep dedi ki...

diğer yazıya yorum yapamadım, üzerinde giydiği şey çok ama çok güzel!

el örgüsü değil mi?:=)
çok beceriksiz olmasam kesin yapardım.

sevgiler,

Itır dedi ki...

hadi ben panettonenin gizemini anlattım az önce de peki bu italyanca başlıkların gizemini öğrenebilecek miyim ben acaba?? ayrica neden ara veriyorsun daha yeni tanışmıştık..? karpuz? :)

gezicini dedi ki...

sevgili zeynep,
geç cevap verdiğim için özür dilerim. evet üzerine giydiği kıyafet el örügüsü. sağolsun Banu'nu annesi örmüştü. seneye de giyeriz herhalde.
kızına sevgiler

sevgili totiler,
çok gizemli bir konu değil aslında. uzun zamanı İtalya'da geçirmiş olmaktan kaynaklı sadece. görüşelim en kısa zamanda.
ci vediamo dopo!
baci
gorki